نارگل خواهر کوچولوی خودمنارگل خواهر کوچولوی خودم، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
دختر خانم لیدی باگیدختر خانم لیدی باگی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات من و خواهرم

Halloween

لیدی باگ فصل 4 داره میاد

1399/7/3 16:24
نویسنده : G.S
79 بازدید
اشتراک گذاری

اه خیلی وقته به وبلاگم سر نزدم. به خاطر درس مشق . ولی باز هم تصمیم ندارم وبلاگم رو پاک کنم برای همین امروز با یک نوشته ی طولانی به سراغ شما میام.کیا کارتون لیدی باگ میشناسن که این خبر مخصوص اون هاست.فردا فصل 4 لیدی باگ میاد😅باورتون میشه؟دوسال انتظار کشیدن هم خوب چیزی بود ها.حتما ببینینش از توی دیزنی چنل.از الان به بعد عکس های خیلی زیادی از لیدی باگ خواهیم دید

پسندها (4)

نظرات (7)

SujinSujin
3 مهر 99 16:58
من الان مردم😅
راست میگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
باورم نمیشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خیلی خوشحالممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
میمیرم برای لیدی باگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ممنونم که گفتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
G.S
پاسخ
همه ی ایران میدونن شما ها نمیدونید

3 مهر 99 17:10
اینو از کجا شنیدی؟ 
G.S
پاسخ
شما کجای دنیا هستین که نمیدونستین

3 مهر 99 17:17
منبع موثقی نبوده😊 
G.S
پاسخ
نه واقعی هستش
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
3 مهر 99 19:42
واااقعااا؟؟ فردا میااد؟
G.S
پاسخ
آره میاد تازه من الان نصف قسمت اول شو دیدیم

4 مهر 99 14:24
نه نمیاد😐
ما همینجای دنیاییم😑
بیشتر تحقیق کن لطفا😐
G.S
پاسخ
حالا که اینطور شد وقتی قسمت 1 فصل 4 با زیر نویس فارسی اومد از روش اسکرین میگیرم واستون میفرستم

4 مهر 99 16:02
تیزرش هستااااا ولی خودش رو نمیتونم پیدا کنم😑😊😅
G.S
پاسخ
خودش تو لایو اینستاست ساعت هفت و نیم قسمت یکش با دوبله ی اینگلیسی

4 مهر 99 17:18
وا😑