نارگل خواهر کوچولوی خودمنارگل خواهر کوچولوی خودم، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
دختر خانم لیدی باگیدختر خانم لیدی باگی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات من و خواهرم

Halloween

تولد من و سوپرایز کیک لیدی باگ از طرف مامان و بابام

1399/7/11 16:21
نویسنده : G.S
862 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماه پیش که تولدم بود به خاطر کرونا تولد نگرفتم روز بعد تولدم که رفتیم خونه ی خاله ام مامانم برام اونجا تولد گرفت و کل خاله هام هم اونجا بود قشنگ سوپرایزم کردن اینم کیک تولدم بود ولی راستش   من از یک چیز هایی بو برده بودم به خاطر اینکه من وقتی میرم خونه ی خالم همیشه توی یک اتاق با پسر خاله هام تبلت بازی میکردم چون اونا فقط تبلت دوست دارن ولی روزی که میخواستن منو سوپرایز کنن اول صدای پچ پچ خاله امو با یکی از پسر خاله هام شنیدم بعدش هم که پسر خاله ام اومد تو اتاق خالام در اتاق رو بست و نکته ی عجیب در مورد این ماجرا این بود که پسر خاله هام سراغ تبلت نرفتن بلکه سراغ یک بازی به غیر از تبلت رفتم هروقت هم میخواستم از اتاق برم بیرون جلوم رو میگرفتن مثلا میگفت اب میخوام یکیشون به زور لای در اتاق رو باز میکرد بقیه هم نمیذاشتن من برم بیرون بعد اونی که میخواست اب بیاره بدو بدو میرفت اب میاورد خلاصه که از اتاق اومدم بیرون همه گفتن تولدت مبارک و اون روز واقعا روزی خاطره انگیز شد و من واقعا از مامان و بابام ممنونم و خوشحالم که مامانم میدونست من تا چه حد لیدی باگ رو دوست دارم

پسندها (7)

نظرات (3)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
11 مهر 99 16:41
مباركهههههههه😍😘
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
11 مهر 99 23:20
مبارکههههههه هوهوهوهو 🎆🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎈🎈
SujinSujin
12 مهر 99 9:56
تولد مبارک عزیزم انشالله 1000000000ساله شی😘
وای چه کیک خوشگلی منم خیلی لیدی باگ را دوست دارم😍
G.S
پاسخ
ممنونم عزیزم من هم خیلی لیدی باگ را دوست دارم