نارگل خواهر کوچولوی خودمنارگل خواهر کوچولوی خودم، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
دختر خانم لیدی باگیدختر خانم لیدی باگی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات من و خواهرم

Halloween

امروز ظهر غذا چی داشتین؟

1399/7/13 13:46
نویسنده : G.S
204 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر مامان من چیکت استروگانف با چیپس درست کرد چیپس رو هم خودش درست کرد ها با سس قارچ به به واقعا که خوشمزه بود جاتون خالی این غذا خارجی هستش شاید خیلی ها ندونن این غذا چیه تو اینترنت سرچ کنید چیکن استروگانف ببینید چیه

پسندها (4)

نظرات (4)


13 مهر 99 17:08
وااااااای ✌
دلم خواست 😘
G.S
پاسخ
من همین الانش بازم دلم خواست

13 مهر 99 17:09
من تا حالا خوردم 😊
خیلی خوشمزس 
مخصوصاً با چیپس و سیب زمینی سرخ شده
مامانم هر هفته یک روز درست میکنم😍
SujinSujin
13 مهر 99 17:34
من خوردم خیلیییییییییییییییییییی خوشمزس
G.S
پاسخ
😉

13 مهر 99 19:49
من بیف استراگانوف خوردم ،چیکن استراگانوف هم خوردم ولی بیف که با گوشته خوشمزه تره👌👌👌
G.S
پاسخ
من بیف استروگانف رو نخوردم ولی حدس میزنم اونم خوشمزه باشه