نارگل خواهر کوچولوی خودمنارگل خواهر کوچولوی خودم، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه سن داره
دختر خانم لیدی باگیدختر خانم لیدی باگی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات من و خواهرم

Halloween

حوصله ام سر رفته

1399/8/6 13:50
نویسنده : G.S
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

حوصله ام سر رفته چیکار کنم مشق هام رو هم انجام دادم.گفتم حالا که کاری ندارم عکس از میراکلس بذارم خب این کلویی هستش که داره ناخن هاش رو لاک بنفش میزنه این عکس کیفیتش عالیه

خب حالا یک خبر داغ دارم جرمی زاگ و توماس استروک سازنده های میراکلس گفتن که ما چهار تا قسمت ویژه داشتیم میراکلس نیویورک و میراکلس شانگهای و  میراکلس هالوین حالا چهارمیش معلوم نبوده ولی الان معلوم شده خب میراکلس نیویورک که به کنار که دیدیمش و تموم شد رفت حالا چهارمیش قرار شده میراکلس بریزل باشه یعنی ما شاهد رفت اعضای میراکلس به برزیل هستیم😍 باورتون میشه؟ خب حالا تو تصویر بالا یک مرد رو میبینید این مرد یک بازیکن فوتبال بریزیلی هستش که مطمعن نیستم داوره یا بازیک بلاخره این مرد قراره توی میراکلس برزیل باشه جرمی زاگ خودش گفته که اون رو توی میراکلس بریزیل قرار میده وای خدا باورم نمیشه😍😍

یک ادیت ناز از مرینت که میخوام بذارمش پروفایلم

پسندها (6)

نظرات (9)


6 آبان 99 14:13
واقعا برزیل هم داریممممم؟؟؟؟😳😳😳
بسه دیگه جرمی خودتو نکشی پیکسی گرل و میراکلس و زک استورم و رز و😳😳
من فکر میکردم شانگهای و و هالووین رو بده میریم سر فصل ۴ نگو میخواد دنیا گردی کنه 😐😐😂😂
ابلفض😁😁
G.S
پاسخ
اره داریم😍پیکسی گرل مال میراکلس هالوینه.فصل 4 دو ماه دیگه میاد😍 واقعا انگار میخواد دنیا گردی کنه راستی جرمی زاگ تو صفحه ی توییترش رسما اعلام کرده که میراکلس قراره 7 فصل یا حتی بیشتر باشه و توماس استروک هم این رو تایید کرده باورت میشه😍

6 آبان 99 15:20
واقعا؟ اخه من جاهای دیگه خوندم پیکسی گرل یه انیمیشن جداستا! 
اره باورم میشه چون یه بار یکی از نویسنده هاش گفته بود میخوایم تا فصل ۱۵ بسازیم😐😐 اونموقع با این سرعتی که جرمگیر ( جرمی رو ما میراکولرا میگیم جرمگیر توعم بگو😂😂) داره اونموقع میشه ۹۰ سالمون! 😂😂😂
امیدوارم بیشتر از ۷ فصل بسازن که یه روز بتونیم بریم فرانسه و اونجا بریم جشنواره های میراکلس😭
G.S
پاسخ
اره درست میگی گفتن پیکسی گرل مال قسمت هالوینشه.وای چه باحال جرمگیر نمیدونستم.من که بزرگ شم کلا میرم فرانسه

6 آبان 99 15:24
واقعا گلشید گاهی با خودم میگم : جرمی فقط قصد جان مارو کرده و بسسسسسسس!!!😐😐😂
یک عالمه فیلم باحال داره میسازهههه من اینستاشو میبینم دلم میخواد زار بزنم😐😐😭
G.S
پاسخ
منم اینستاشو دیدم و دقیقا میخواد جونمونو بگیره

6 آبان 99 15:25
راستی گلشید اسم اونایی که درمورد میراکلس اطلاعات دارن و دوسش دارن مث من و تو میراکولر عه مثل آرمی که به طرفدارای گروه کی پاپ بی تی اس میگن!😃
G.S
پاسخ
اره میدونسم ولی من دیگه از گروه های کیپاپ خوشم نمیاد
SujinSujin
6 آبان 99 23:01
👌
نیلا
10 آبان 99 15:50
برات خیلی متاسفم عزیزم،قشنگ نشون دادی چقد بی استفداد،تقلیدکار، و کپی کاری!
فکرکردی ما نمیفهمیم پست خوش امدگوییتو از وب پانته ا تقلید وکپی کردی؟پرو!
لطفا برش دار،درسته که پانته ا گزارشت نمیکنه ولی من میکنم چون تقلید واقعا رو اعصابه😡😡😡
G.S
پاسخ
عزیزم درست صحبت کن من خودم ازش اجازه گرفتم 

10 آبان 99 16:55
میش بگی کی از من اجازه گرفتی؟
چون من یادم نمیاد لایلا جون! 
 
G.S
پاسخ
من چیزی از روی تو کپی نکردم که اجازه  بگیرم هاک ماث جون

10 آبان 99 17:43
چاره ی دیگه ای ندارم
G.S
پاسخ
زبون باز کن به من بگو از تو چی کپی کردم

10 آبان 99 18:01
منظورم از اون وبم بود عزیزم
ببخشید من اونموقع هنگز تلگرافتو ندیده بودم🙂🧡
G.S
پاسخ
اخ ببخشید من نمیدونستم دو تا وب داری معذرت میخوام بد باهات حرف زدم من 11 سالمه