نارگل خواهر کوچولوی خودمنارگل خواهر کوچولوی خودم، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
دختر خانم لیدی باگیدختر خانم لیدی باگی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات من و خواهرم

Halloween

خواهر من و کارتون ماشا و میشا

1399/6/12 17:00
نویسنده : G.S
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

کیا ماشا و میشا رو دیدن ؟ من که در طول روز 270 بار خواهرم خیلی دوستش داره خودش میره کشو ی سیدی ها رو باز میکنه سیدی ماشا رو بر میداره میاد پیش من میگه دشید دشید ماشا ماشا بعدم خودش میره دستگاه رو روشن میکنه سی دی رو میذاره تو دستگاه. بعد هم میره میشینه رو صندلی میگه چروع شو یعنی شروع شد شما ها هم خواهر کوچولو دارین ؟ خواهر من دو سال نیمشه خیلی هم شیرینه . ولی وای از وقت هایی که حرص منو در میاره ولی من خواهرمو با کل آرزو های دنیا هم عوض نمیکنم شما هم تو کامنت داستان هایی رو از برادر یا خواهر کوچولو هاتون بگید.

پسندها (2)

نظرات (1)

SujinSujin
15 شهریور 99 14:04
منم عاشق انیمیشن ماشا و اقا خرسه هستم
این خواهرته؟
من تک فرزندم ولی دختر عموم مثل خواهرم میمونه
G.S
پاسخ
من هم خیلی دوستوشون دارم . نه این یه دختره شبیه ماشا کردنش.عزیزم .دختر عمو ها خیلی واقعا شبیه خواهر آدم میمونن