نارگل خواهر کوچولوی خودمنارگل خواهر کوچولوی خودم، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
دختر خانم لیدی باگیدختر خانم لیدی باگی، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات من و خواهرم

Halloween

ابنبات چوبی من

1399/7/3 16:31
نویسنده : G.S
394 بازدید
اشتراک گذاری

خواهر عزیزم ابنبات چوبی قشنگم من امروز میخوام این مطلب رو برای تو بنویسم😇خواهر جونم دنیای من خواستم امروز یک چیزی رو بهت بگم هر چند خوندن بلد نیستی و هنوز خیلی کوچولویی ولی شاید تو بزرگی هات بتونی این مطلب رو بخونی.خواهر عزیزم خواستم بهت بگم که تو دنیای منی و من تو رو با هیچ چیز توی دنیا عوض نمیکنم حتی با غول چراغ جادو هر چند بماند که اصلا غول چراغ جادو وجود نداره🤣 من فقط امروز میخواستم بهت بگم که خیلی دوستت دارم هیچ وقت این چیزی رو که گفتم فراموش نکن😇

پسندها (5)

نظرات (1)

SujinSujin
3 مهر 99 16:58
😂😂😂
G.S
پاسخ
😇